نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواستار توسعه فضاهای ورزشی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛در این دیدار علی جلیلیان با اشاره به پتانسیل های ورزش استان از برنامه های این اداره کل در راستای توسعه ورزش استان حمایت و قدردانی نمود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات ورزش شهرستان های فوق،خواستار توسعه فضاهای ورزشی در سطح روستاهای شهرستانهای اسلام ابادغرب و دالاهو شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با اشاره به قابلیت های ورزش در شهرستانهای مذکور اظهار داشت:سرانه فعلی ورزش در شهرستان اسلام آبادغرب بیش از 80 صدم متر مربع است که این میزان مجموع فضاهای روزباز و سرپوشیده ورزشی در شهرستان را شامل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ همچنین از برنامه این اداره کل برای احداث یک سالن ورزشی چند منظوره سقف بلند و 3 زمین چمن فوتبال در روستاهای بالای هزار نفر جمعیت درشهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

وی افزود:عملیات اجرایی یک سالن سقف کوتاه ورزشی نیز در صورت تخصیص اعتبار به زودی آغاز خواهد شد.

جوهری افزود: با توجه به پتانسیل های شهرستان اسلام آبادغرب در عرصه ورزش های زورخانه ای و باستانی،این اداره کل در نظر دارد یک زورخانه تمرینی نیز در این شهرستان احداث نماید که در صورت تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

برچسب ها: عملیات ، پروژه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.