پنجمین جشنواره علمی- تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان جشنواره باقرالعلوم (ع) یادواره پورسینا با حضور مقامات لشگری و کشوری درمسجد جامع بقیه‌الله الاعظم (عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، پنجمین جشنواره علمی- تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه جشنواره باقرالعلوم (ع) یادواره پورسینا در سالن آمفی‌تئاتر مسجد جامع بقیه‌الله الاعظم (عج) برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سیدمحمد حجازی معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار جعفر اصلانی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) حضور داشتند.

هم‌چنین‌؛ مرتضی ایزدی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افراد حاضر در این جشنواره بودند.

در این مراسم سردار سلامی در تمدن ایران و مرجعیت فکری و علمی متکی بر دین تاکید کرد و سردارحجازی نیز در اهمیت توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره دقت‌افزایی موشک‌ها و ساخت سامانه‌ها با توان بومی و نیز اینکه باید راه خود را دنبال کنیم و نه راه دشمنان را تاکید کردند.

در پایان این مراسم به برگزیدگان جشنواره علمی- تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سالن ، سردار ، محمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار