یکی از مهمترین اهداف و برنامه های راهبردی اداره کل تعاون استان ، توجه ویژه به بخش تعاون و به خصوص اشتغال جوانان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پس از ادغام وزارتخانه های تعاون و کار و امور اجتماعی ، این اداره‌کل به اداره‌ای استراتژیک و تأثیرگذار تبدیل شده است که با توجه به دربرگرفتن مخاطبان گسترده، نیازمند حضور مدیر و کارکنان جهادی است.

غریوی افزود: از این رو تلاش داریم به انتظارات مردم، مسوولان و نمایندگان استان به خوبی پاسخ داده شود وهمچنین در زمینه تحقق شعار سال نیز اقداماتی از سوی این اداره‌کل در حال انجام است.

وی ادامه داد : در استان زنجان 3 هزار و 856 شرکت تعاونی فعال وجود دارد که 33 درصد این تعاونی‌‌ها در بخش کشاورزی، 19 درصد صنعتی، 20 درصد خدمات و 28 درصد سایر گرایش‌ها است.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد : متاسفانه مردم و مسوولان از فعالیت تعاونی‌های مسکن ناراضی هستند که در پی حل این مشکل هستیم.

غریوی با اشاره به اینکه 57 درصد تعاونی‌‌ها فعال هستند، یادآور شد: نسبت به فعال‌سازی واحدهای مشکل‌دار و غیرفعال اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی تأکید نمود: یکی از مهمترین اهداف و برنامه های راهبردی این اداره کل توجه ویژه به بخش تعاون علی الخصوص اشتغال جوانان خواهد بود.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تأکید بر پتانسیل بالقوه بخش تعاون در حل مشکلات اشتغال استان تعاون را چشمه جوشان اشتغال در جهت رفع موانع ایجاد شغل دانست.

غریوی خاطر نشان کرد: از بستر توانمند سازی تعاونی ها سعی در مرتفع نمودن مشکل اشتغال استان خواهیم نمود .

 
برچسب ها: پتانسیل ، تعاون ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.