مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اجرای ماده 158 قانون پنجم توسعه موجب رشد کیفی شهرک‌های صنعتی می‌شود.

مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : براساس ماده 158 برنامه پنجم واحدهای خدمات‌رسان باید خدمات خود را درب واحدهای تولیدی، تحویل سرمایه‌گذاران دهند.

وی با اعلام اینکه تأمین زیرساخت‌های استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل شکوفایی اقتصادی هر استان محسوب می‌شود، اظهار داشت: بر اساس ماده 158 قانون برنامه پنجم توسعه کل کشور دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل راه، برق، گاز و مخابرات خدمات زیرساختی در حوزه کاری خود را درب واحدهای تولیدی و صنعتی تحویل دهند که علاوه بر تسریع و تسهیل ارائه خدمات زیرساختی موجب تأمین و رفع نیازهای اساسی تولید و صنعت در استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: اجرای کامل این ماده قانونی می‌تواند سطح اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی را بالا برده و زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی را تکمیل کند.

موسوی بیان داشت: با توجه به اهمیت بخش تولید و صنعت در جهت توسعه و رشد استان و ایجاد اشتغال پایدار، مساعدت و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای زیرساخت‌ها می‌تواند فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران فراهم کند.

برچسب ها: کیفی ، رشد ، سبب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.