فاطمه شبان‌خمسه پاسور و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان از دنیای حرفه‌ای این رشته به عنوان بازیکن خداحافظی کرده است.

 فاطمه شبان خمسه پاسور و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: یک سال از زمان خداحافظی‌ام از والیبال می‌گذرد. در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های ایران در سال گذشته به عنوان آنالیزور در تیم‌ گاز تهران حضور داشتم ولی در نظر دارم امسال فعالیتم را به عنوان مربی در والیبال دنبال کنم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود کمی دیرتر از دنیای بازیگری در والیبال خداحافظی می‌کردید؟ گفت:‌ می‌توانستم پنج الی شش سال دیگر هم از نظر جسمانی و توان بدنی در تیم‌های والیبال در سطح باشگاهی و حتی ملی هم کار کنم ولی از نظر خودم تا همین حد برایم کافی بود. البته این تصمیم همراه با مصدومیتم از ناحیه زانو هم پیش آمد.
 
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال بانوان در ادامه یادآور شد: علاقه‌ام به مربیگری در والیبال بسیار زیاد است،‌ می‌خواهم دو الی سه سال به عنوان کمک‌مربی در کنار تیم‌ها کار کنم و تجربه به دست آورم و پس از آن در پست سرمربیگری فعالیتم را دنبال کنم. به همین دلیل در دوره مربیگری بین‌المللی که از سوی فدراسیون برگزار شد، شرکت کردم.
 
خمسه یادآور شد: متأسفانه لیگ برتر فصل گذشته ایران از سطح کیفی خوبی برخوردار نبود و چون تعداد تیم‌ها کم بود از همان تکلیف سه تیم اول جدول مشخص بود. کاهش تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر بی‌انگیزگی در والیبالیست‌ها را به همراه دارد. متأسفانه والیبال بانوان در طول سال‌های اخیر اسپانسرهای قدرتمند و مطمئن کمی را به خود دیده است و این ضربه بزرگی به والیبال بانوان وارد می‌کند.

امیدوارم از امسال این مشکل هم برطرف شود چون والیبال بانوان ایران دارای پتانسیل‌های بالقوه زیادی است که در صورت سرمایه‌گذاری می‌توانند جایگاه‌های سطح بالایی را به خود اختصاص دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار