جلوه گفت: شركت حفار چاه جنوب پس از تست ها و آزمایش نهایی دو مجموعه كامل شیرفوران گیر را تحویل شرکت ملی حفاری ایران داد.

سعید جلوه مدیرفروش و عملیات منطقه شرکت حفار چاه جنوب در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: این مجموعه ها که با مشارکت سازنده اصلی در سنگاپور ساخته شده با هدف انتقال دانش و فناوری در کشورمان نهایی شده و تحویل شده است.

جلوه افزود:پس از تست ها و آزمایش نهایی این دو مجموعه شیرفوران گیر تحویل شرکت ملی حفاری ایران می شود.

جلوه با بیان این که شرکت حفارچاه جنوب در طرحهای توسعه ای صنعت نفت مشارکت فعالی دارد گفت :در پارس جنوبی و میدانهای آزادگان، یادآوران، جفیر و دارخوین فعاليت مي كند و تجهیزات حفاری و قطعه های مورد نیاز را بومی سازی کرده و در اختیار شرکت های مختلف قرارمی دهد.

وی افزود: این شرکت آمادگی دارد تا افزون بر ساخت و تولید تجهیزات حفاری و سرچاهی، دربازسازی و تجهیزات و  و نیز عملیات نصب و راه اندازی وتامین قطعه های یدکی مشارکت کند.

جلوه تاكيد كرد: مهمترین مزیت شرکت حفارچاه جنوب این است که تیم عملیاتی مشخصی برای نصب، راه‌اندازی و نگهداری دارد که هیچ شرکتی در ایران از آن برخودار نیست و هم در میادین نفتی داخلی و هم در میادین نفتی خلیج‌فارس در قطر، بحرین و عربستان تجربه کافی داریم و افتخار ما این است که شرکتهای نفتی منطقه با قابلیت های فنی شرکت حفارچاه جنوب اعتماد می‌کنند و از خدمات ما بهره می‌گیرند.  
 
لازم به ذكر است ساخت و بازسازي تجهيزات حفاري، عميليات و نصب و راه اندازي سرويس نگهداري كليه تجهيزات سرچاهي از جمله فعاليت هاي اساسي اين شركت است.

گفتني است كه ديروز در مراسمي  که با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران،مدیران ارشد شرکت کالای نفت و نیز مدیران شرکت حفاری شمال  و رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت برگزار شد ٢ مجموعه کامل شیرهای فوران گیر که با مشارکت شرکت حفار چاه جنوب و سازنده اصلی در سنگاپور ساخته شده است به طور کامل تحویل شد.

شرکت ملی حفاری ایران پیش از این قراردادی را با حفار چاه جنوب برای تولید و تامین  ٥ مجموعه کامل شیرهای فوران گیر که توسط یک سازنده معتبر بین المللی ساخته می شود امضا کرده بود که نمایندگی این شرکت در سنگاپور و سازنده ایرانی ٢ مجموعه نخست را تحویل کارفرما دادند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار