به گزارش
حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران ؛سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1393)، چهارمین شماره
خود را منتشر کرد.
مشخصات سالنامه
این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب با مشخصات زیر تهیه و منتشر شد:
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.
محتوای سالنامه تخصصی روابط عمومی1393
در ابتدا به معرفی منتخبین دهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران سال 1392 پرداخته، برترین ها در دو سطح ملی و استانی در بخش های مدیران برتر روابط عمومی، فرهنگ سازی، خلاقیت، بهترین پژوهش، ارتباطات رسانه ای، بهترین انتشارات، بهترین ارتباط درون سازمانی و ... معرفی می شوند.
«چراغ راه» سالنامه در برگیرنده سخنان ائمه، بزرگان، اساتید و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی است که منتقل کننده اندیشه ها و پیام هایی کوتاه اما گیرا در حوزه وسیع روابط عمومی می باشد. در بخش «روزنگار» به صورت تیتروار به وقایعی که در سال های گذشته در حیطه روابط عمومی ها از جمله نشست ها، قوانین، تولد بزرگان و ... اشاره می کند.
اگر به دنبال متن آیین نامه ها، بخشنامه ها، آشنایی با کتاب های روابط عمومی در سال های دور، بررسی همایش ها و جشنواره ها و به طور کل اطلاعاتی از رویدادهای مهم روابط عمومی هستیم باید «در تاریخ» جستجو کنیم.
در بخش پایانی سالنامه به معرفی تازه ترین کتاب های روابط عمومی که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده است.
به طور کل می توان گفت: سالنامه دارای مطالب و بحث های آموزشی، پژوهشی در قالب اطلاع رسانی جهت رساندن پیام های روابط عمومی ایران و جهان است.
برخی محتوای دیگر سالنامه بشرح زیر است:
- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی
- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
- معرفی تازه های نشر در سال
1392
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
- ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسانی
در انتها لازم است عنوان کنم، سالنامه تخصصی روابط عمومی با مطالب آموزشی و کاربردی که دارد، می تواند سالیان سال به عنوان کتابی مرجع در حیطه دانش روابط عمومی از آن بهره جست.
این سالنامه نه تنها مورد نیاز اعضای بزرگ خانواده روابط عمومی است بلکه به دلیل آموزش محور بودن و بهره گیری از نکات کاربردی با قلمی شیوا مورد نیاز عموم مردم است.
انتهای پیام/