دانشگاه صنعتی شریف در راستای گسترش تعامل بین فارغ التحصیلان، شرکت‌ها و دانشگاه و ارزش آفرینی بیشتر برای کشور، گردهمایی با عنوان «نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آور دانشگاه صنعتی شریف» را برگزار می‌نماید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتي شريف، موضوع تجاری‌سازی فناوری و ایجاد شرکت‌های زایشی مبتنی بر یافته‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه یکی از رویکردهای کلیدی حاکم بر دانشگاه‌های پیشرو دنیا می‌باشد.

با توجه به موفقیت حاصله در نتیجه فعالیت‌های انجام شده توسط فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف جهت ثروت‌آفرینی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و با هدف بررسی نقش این دانشگاه در جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، در نظر است تا «شبکه‌ای متشکل از فارغ التحصیلان و شرکت‌های دانش‌بنیان برخاسته از این دانشگاه» ایجاد گردد تا ضمن تعریف خدمات متقابل دانشگاه و شرکت‌ها، به بررسی نحوه گسترش تعاملات فی‌مابین فارغ التحصیلان، شرکت‌ها و دانشگاه و ارزش‌آفرینی بیشتر برای خانواده شریف و کشور بپردازد.

بدین منظور گردهمایی این شرکت های دانش بنیان و ارایه دستاوردهایشان در قالب نمایشگاهی در بازه زمانی 30 اردیبهشت 93 تا یکم خرداد ماه 93 در دانشگاه شریف برگزار می گردد.

در همین خصوص گردهمایی فارغ التحصیلان ده سال اخیر دانشگاه صنعتی شریف نیز با حضور حدود 2000 فارغ التحصیل این دانشگاه در روز 1 خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این برنامه به شماره 5-66028963 تماس حاصل نموده و یا به وب سایت برنامه به آدرس  aro.sharif.ir مراجعه نمایید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی تقی زاده قزوینی
۱۴:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
با سلام اینجانب یک دانشجوی 29 ساله هستم و دچار بیماری cp دیستونیک آتتوز هستم می خواستم بدون که آیا اختراعی صورت گرفته در مورد این بیماری ؟
آخرین اخبار