امام جمعه موقت تهران گفت: کمک و همیاری خیرین در ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه زهرا(س) و طرح توسعه حرم مطهر علوی خدمت به دریای عصمت، طهارت و ولایت است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در همایش همیاری خیرین در ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) و طرح توسعه حرم مطهر علوی که در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد و با حضور جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و محلی در این منطقه برگزار شد اظهار داشت: هر که دل به خدا دهد خدا همه دل‌ها را به او خواهد داد و در واقع امر حضرت امیر(ع) و ائمه اطهار به هیچ کسی نیاز ندارند و این ما هستیم که نیازمند و محتاج به این بزرگان هستیم.
 
وی در ادامه افزود: کمک به همیاری خیرین به ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه زهرا(س) خدمت به دریای عصمت، طهارت و ولایت است.
 
در ادامه این مراسم شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و استانداری تهران با بیان اینکه همیاری های این چنینی تجدید بیعت و اظهار ارادت به ائمه اطهار است تصریح کرد: شهرستان ملارد در امر بازسازی عتبات عالیات شروع خوبی داشته و امید آن داریم با همیاری مسئولین زیرربط بیش از پیش تقویت شود.
 
گفتنی است در مراسم مذکور مسئولین نهادها و ارگان های متعدد در شهرستان ملارد در مجموع تعهد 15 میلیارد تومانی خویش را برای ساخت و توسعه طرح مورد اشاره اعلام نمودند. طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) با مساحت 220 هزار متر مربع شامل قسمت های زیارتی(109 هزار متر مربع) قسمت عمومی(98 هزار متر مربع) با کاربری موزه، کتابخانه، بخش اداری، مهمانسرا، وضوخانه، پارکینگ و... و فضای جانبی آن نیز با مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع شامل صحن ورودی، قدمگاه سجادیه، میدان مقام امام زین العابدین(ع) و کوچه های منتهی به پل قدمگاه می شود و داوطلبان کمک به این طرح می توانند از طریق شماره حساب 112 بانک ملی کمک های نقدی خود را به طرح مورد اشاره واریز نمایند.

پروژه مورد اشاره از دو سال پیش آغاز گردیده و با 50 درصد پیشرفت فیزیکی عملیات اتمام آن با همیاری دوستداران اهل بیت ظرف دو سال آینده به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، حضرت زهرا ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار