معاون اول رییس‌جمهور به‌منظور بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی و بررسی میزان پیشرفت فیزیكی این پروژه‌ها دقایقی پیش وارد استان بوشهر شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور صبح امروز( دوشنبه) به منظور بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی و بررسی میزان پیشرفت فیزیكی این پروژه‌ها دقایقی پیش وارد استان بوشهر شد.

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه خلیج فارس عسلویه، از سوی استاندار بوشهر و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

وی قرار است ضمن بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی، در نشستی با حضور مجریان، پیمانکاران و مدیران صنایع نفت و گاز و پتروشیمی عسلویه به تشریح ضرورت‌های توسعه پارس جنوبی و برنامه‌های دولت در این خصوص بپردازد.

بازدید از بندر بوشهر و شركت در جلسه شورای اداری استان، از دیگر برنامه‌های سفر یك روزه معاون اول رییس جمهور به استان بوشهر خواهد بود.

وزرای نفت، راه و شهرسازی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه تجاری، رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، دبیر هیات دولت و نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، معاون اول رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار