دستگاه‌های امنیتی اوکراین اعلام کردند ماموریت یافته‌اند یک شهروند روس را که به قتل یکی از اعضای شورای شهر گورلیوکا مظنون است بازداشت کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دستگاه‌های امنیتی اوکراین اعلام کردند ماموریت یافته‌اند یک شهروند روس را که به قتل یکی از اعضای شورای شهر گورلیوکا مظنون است بازداشت کنند.

این منبع اعلام کرد : شماری از مجرمان مسلح به شماری از اعضای دستگاه‌های امنیتی اوکراین (اس بی یو) حمله و آنان را بازداشت کردند. پیشتر شهردار خودخوانده شهر اسلاویانسک از بازداشت سه تن از افسران اوکراینی شامل یک سرهنگ، یک سرگرد و یک سروان خبرداده بود.

وی گفته بود: آنان در مجموع هفت تن بودند و ما سه تن از آنان را بازداشت کردیم . ما به سرعت چهار افسر دیگر را نیز دستگیر خواهیم کرد. ایگور سترلکوف فرمانده نظامی یگان‌های دفاع از خود شورشیان طرفدار روسیه در شرق اوکراین که کیف او را یک افسر اطلاعاتی روس معرفی می‌کند نیز در گفتگو با شبکه دولتی راشا 24 گفت زندانیان بازداشت شده یک ماموریت نظامی با هدف دستگیری اعضای مقاومت مردمی در شهر گورلیوکا اجرا می‌کردند.

 وی در توضیح گفت: آنان مقاومت کردند و بازداشت شدند.
تلویزیون روسیه تصاویر این سه فرد را درحالی که چشمانشان بسته شده بود و اوراق شناسایی خود را در برابر دوربین‌ها نشان می‌دادند ، به نمایش گذاشت. یکی از این افسران گفت برای بخش ای یا آلفا که مسئول امور مبارزه با تروریسم است کار می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار