اعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی از وهابیون افراطی هستند که همواره در عملیات های مختلف شرکت کرده و به اصطلاح با فساد اخلاقی و بی بند و باری های موجود در جامعه سعودی مبارزه و مقابله می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،اخبار رسیده از شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای پلیس بعد از دریافت اطلاعاتی در مورد برگزاری یک پارتی مختلط در خانه ای در ریاض، به آن خانه حمله کرده و همه افراد شرکت کننده در پارتی را بازداشت کردند.

 

بعد انتقال افراد بازداشت شده به مقر پلیس، بازجویی با آنان آغاز شد. در بازجویی ها مشخص شد که یکی از افراد بازداشت شده، عضو کمیته امر به معروف و نهی از منکر (پلیس دینی) است.

 

گفته می شود او 40 سال سن دارد و در یکی از مراکز کمیته امر به معروف و نهی از منکر سعودی عضو است و رسما فعالیت می کند. خود وی پیش از این نیز در بسیاری از عملیات های کمیته که به بازداشت افراد مختلط منجر شده، شرکت کرده بود.

 

شایان ذکر است، اعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی از وهابیون افراطی هستند که همواره در عملیات های مختلف شرکت کرده و به اصطلاح با فساد اخلاقی و بی بند و باری های موجود در جامعه سعودی مبارزه و مقابله می کنند.

 

شیعه آنلاین

برچسب ها: رسوایی ، اخلاقی ، وهابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار