یکی دو هفته از زمان عرضه جهانی گلکسی S5 سامسونگ می گذرد و آمار ارقام مختلفی که از میزان فروش محصول منتشر شده، نشان از موفقیت آن در زمینه جذب مخاطب می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  به گزارش موسسه تحقیقاتی Localytics نسل جدید کهکشانی‌های سامسونگ، 11 آوریل در سطح دنیا عرضه شد و بعد از گذشته 1 هفته از آغاز زمان عرضه، این محصول توانست سهمی 0.7 درصدی ازمیزان کل اسمارت فون های اندرویدی فعال را به دست آورد. به عنوان مثال آیفون 5S اپل در هفته ی اول عرضه سهمی معادل 1.1 درصد از کل آیفون های فعال را در اختیار داشت.




اما می توان گفت که با توجه به این موضوع که اکوسیستم اندروید شامل تولید کنندگان و محصولات بیشتری نسبت به اپل و آیفون است و از طرفی کاملا مشخص است که پس از عرضه 5S این اسمارت فون به بهترین محصول اپل تبدیل خواهد بود، اما در زمان عرضه گلکسی S5 سامسونگ محصولات دیگری هم چون Xpeia Z2 سونی و HTC One M8 در بازار وجود دارند که این موضوع سبب می شود انتخاب های متنوع تری در اختیار کاربران قرار بگیرد و در نهایت در میزان فروش پرچم دار سامسونگ تاثیر بگذارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار