محمدعلی شاه‌حسینی، معاون فنی و عمران منطقه11 در خصوص مشکلات ترافیکی ایجاد شده در خیابان قزوین جهت دسترسی شهروندان به خیابان نواب از پروژه راستگرد قزوین به نواب خبر داد.

محمدعلی شاه‌حسینی، معاون فنی و عمران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  گفت: با توجه به درخواست‌های شهروندان در خصوص مشکلات ترافیکی ایجاد شده در خیابان قزوین جهت دسترسی به خیابان نواب و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در معاونت فنی و عمران منطقه پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولین محترم سازمان نوسازی شهر تهران و شهرداری منطقه موفق به دراختیار گرفتن قطعه زمینی که سال‌ها به صورت بلاتکلیف در اختیار سازمان نوسازی بوده است.

وی در ادامه افزود: بعد از در اختیار گرفتن این قطعه زمین طرح راستگرد از خیابان قزوین به خیابان نواب شمال را آغازم نمودیم و این مسیر احداثی به طول حدود 650 متر از خیابان قزوین و در حاشیه پل نواب آغاز و در انتها به ابتدای خیابان بریانک شرقی و باند کندرو بزرگراه متصل می‌گردد.

وی تصریح کرد: عرض مسیر احداثی 8متر و دارای دو لاین تردد است و در طرفین مسیر پیاده‌رو به عرض یک و نیم متر در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از آذرماه سال 92 آغاز گردیده و با اتمام عملیات خاکی به مقدار 11هزار متر مکعب در حال حاضر در مراحل پایانی جدولگذاری است و پیش‌بینی می‌گردد مطابق برنامه زمانبندی تا نیمه خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار