رئیس کل سابق ددگستری استان تهران گفت: هر اندازه تشکیلات قضایی سالم، قانونمند و مستقل باشد، به‌‌ همان میزان نظام ما مقتدر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "سیدعلیرضا آوایی" رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان تهران که صبح امروز ۷ اردیبهشت در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: صمیمانه به برادر گرامی‌ام آقای اسماعیلی خوش‌آمد می‌گویم و برای ایشان در ارتقاء دادرسی آرزوی سربلندی دارم و امیدوارم این دادگستری را در مسیر انصاف و جوانمردی و با یک سبقه حرفه‌ای و قضایی هدایت کنند و با اخلاق کریمه و سعه صدر در رشد و بالندگی مجموعه بسیار موفق باشند.  
 
وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم از رؤسای قبلی دادگستری تهران تقدیر و تشکر کنم، زیرا هریک از آنان در دوره تصدی خود به همراه همکاران ارجمندشان تلاش‌هایی به انجام رسانده و زمینه را برای ارائه بهتر خدمت فراهم کرده‌اند.  
 
رئیس سابق دادگستری استان تهران، تصریح کرد: به همکاران خداقوت می‌گویم و از آن‌ها حلالیت می‌طلبم و از مردم عزیز به دلیل کاستی‌هایی که در دادگستری استان تهران وجود داشته متواضعانه عذرخواهی می‌کنم.  
 
وی ادامه داد: گرچه از همه ظرفیت‌های نظارتی جهت پیشگیری از کاستی‌ها استفاده شده است، اما وظیفه خود می‌دانم به دلیل کمبود‌ها عذرخواهی کنم و از جانب خداوند طلب بخشش دارم.  
 
آوایی افزود: هرچه قدر دل‌های کارگزاران به هم متحد باشد و با انصاف نسبت به مردم رفتار کنند، نظام انقلاب اسلامی هر روز موفق‌تر و سربلند‌تر خواهد بود.  
 
وی تصریح کرد: هر اندازه تشکیلات قضایی سالم، قانونمند و مستقل و کارکنان آن صالح و سالم باشند، به‌‌ همان میزان نظام ما مقتدر خواهد بود.  
 
رئیس سابق دادگستری استان تهران، افزود: توجه عملی به روحیه ایثارگری و ایثارگران، شهدا و جانبازان از عوامل موثری است که مردم و مسئولین را از غفلت و خطرات محافظت می‌کند.  
 
آوایی اظهار داشت: معمولا در مراسم تودیع و معارفه رسم بر این است که گزارشی از عملکرد خود ارائه دهیم، اما بنده از این امر اجتناب می‌کنم، اما تاکید می‌کنم که خداوند می‌داند که ما هرآنچه در توان داشته‌ایم بکار بسته‌ایم و پیشرفت‌هایی حاصل شده که البته ما را اقناع نکرده است.  
 
رئیس سابق دادگستری استان تهران، در پایان خاطرنشان کرد: برای برادر عزیزم آقای اسماعیلی آرزوی توفیق دارم و آماده همکاری با وی هستم و آرزو دارم که وی به قدری موفق شود که قضاوت عمومی اینگونه باشد که‌ ای کاش این جابجایی زود‌تر اتفاق می‌افتاد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ضرورت ، قانون ، تشکیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار