نایب رئیس صلیب سرخ آلمان طی بازدید خود از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ادامه و افزایش همکاری‌های صلیب سرخ آلمان با جمعیت هلال احمر ایران در تمام حوزه‌ها به ویژه پزشکی و توانبخشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ولکمار شوئن رئیس صلیب سرخ آلمان در بازدید ظهر امروز خود از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر گفت: آنچه که در این بازدید مشهود است نه تنها پیشرفت قابل توجه در عرصه‌های بهداشتی و توانبخشی بلکه تجربه و مهارت بالای همکارانی است که در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی در خصوص کیفیت ابزار و تجهیزات به کار گرفته شده در این بیمارستان بیان داشت: بسیاری از وسایل و تجهیزات پزشکی و توانبخشی همانند ابزارهای موجود در کشورهای دیگر از جمله آلمان است و هیچ تفاوتی با نمونه‌های اروپایی ندارد.

نایب رییس صلیب سرخ آلمان با اشاره به همکاری و تبادل اطلاعات علمی و پزشکی با ایران افزود: ما با جمعیت هلال احمر ایران همکاری‌های زیادی داریم و خواستار افزایش سطح همکاری‌ها هستیم تا بتوانیم دوره جدیدی از روابط بین‌الملل را تجربه کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از قبل تفاهم‌نامه‌هایی با جمعیت هلال احمر ایران به ویژه در حوزه‌های امداد و نجات از جمله امداد کوهستان و آموزش سگ‌های جستجو و زنده‌یاب داشته‌ایم ولی با توجه به بازدید امروز از ادامه و افزایش همکاری‌ها بخصوص در زمینه پزشکی و توانبخشی استقبال می‌کنیم.

نایب رئیس صلیب سرخ آلمان در پایان خاطرنشان کرد: جعیت هلال احمر ایران همکاری خوبی با صلیب سرخ جهانی و به ویژه صلیب سرخ آلمان دارد که این همکاری قطعا پاسخ خواهد داده می‌شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار