لابی قدرتمند اسلحه در آمریکا موسوم به "ان آر ای" نمایشگاه بزرگی از انواع سلاحهای گرم در ایندیاناپلیس برگزار کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پنج تلویزیون فرانسه، لابی قدرتمند اسلحه در آمریکا موسوم به "ان آر ای" نمایشگاه بزرگی از انواع سلاحهای گرم در ایندیاناپلیس برگزار کرده است. 

 در این نمایشگاه طرفداران سلاحهای گرم، با تازه ترین سلاحهای خودکار ونیمه خودکار از نزدیک آشنا می‌شوند و برخی را نیز آزمایش  می‌کنند. انتظار می‌رود هفتاد هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل "ان آر ای" در سخنرانی خود در این نمایشگاه از یک سال پر بار برای این لابی ابراز خرسندی کرد. وین لاپیر مدیر "ان ار ای" گفت : تاریخ بار دیگر حقیقت را نشان داد حقیقتی که باراک اوباما رئیس جمهور و همه فعالان ضد آزادی ، آن را منکر می‌شوند یا می‌کوشند آن را پنهان سازند. 

سلاحهای گرم در دستان افراد خوب باعث نجات جان انسانها می‌شود. 
این نطق در کشوری که در آن ، سالانه سی و چهار هزار نفر به ضرب گلوله سلاحهای گرم کشته می‌شوند، واقعا شگفت انگیز است. 

پس از کشتار دانش آموزان در مدرسه نیوتاون در دسامبر 2012 که طی آن بیست کودک و شش بزرگسال کشته شدند، باراک اوباما  تلاش کرد در تجارت اسلحه محدودیتهایی اعمال کند اما ناکام ماند. 

مجلس سنای آمریکا بار دیگر با دسترسی محدود به اسلحه مخالفت کرد. 
میچ مک کانل سناتورجمهوری خواه از ایالت کنتاکی در این نمایشگاه گفت : باید به دولت اوباما فهماند که ملت آمریکا در خصوص محافظت از حقوق خود بسیار جدی است. حق داشتن اسلحه در قانون اساسی آمریکا قید شده است. 

در کنوانسیون سالانه ان آر ای شماری از خانواده‌های قربانیان سلاحهای گرم حضور یافته بودند تا بر خطرهای اسلحه در دست مردم تاکید کنند. لوسیا مک بث مادر پسربچه‌ای که در تیراندازی فلوریدا کشته شد گفت : به همه مادران  می‌گویم بلند شوید و صحبت کنید. 

هر فردی را که با اعتراضتان نجات می دهید، ممکن است جان یکی از نزدیکان شما باشد. این مادران همچنین خواستار کنترل سوءپیشینه  خریداران اسلحه شدند. در این کنوانسیون به بهانه آزادی، هیچ کس چنین چیزی نمی‌خواهد .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار