نرم افزار کتابخوان نور واسطی است برای ارائه کتب اسلامی در حوزه علوم اسلامی که این نرم افزار در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی و رونمایی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام محمد باقر خوانساری در جمع خبرنگاران با معرفی نخستین نرم افزار اندرویدی کتابخوان نور، اظهار کرد: نرم افزار کتابخوان نور واسطی است برای ارائه کتب اسلامی در حوزه علوم اسلامی که این نرم افزار در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی و رونمایی می شود.

معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اشاره به اینکه این نرم افزار قالبی برای مجموعه دیتاهای موجود در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است، افزود: همچنین موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد دارند دیتاهای خود را در قالب اندروید عرضه کنند می توانند از این نرم افزار بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول 42 عنوان کتاب بر روی این نرم افزار نصب شده است، تصریح کرد: این نرم افزار به صورت روزانه ارتقا پیدا می کند و در تلاش هستیم که هر هفته 20 جلد کتاب به کتاب های موجود اضافه شود.

حجت الاسلام خوانساری با اشاره به محتوای کتب نصب شده روی این نرم افزار خاطرنشان کرد: آثار اندیشمندان و بزرگان، تاریخ، جغرافیا، پیامبران الهی،چهارده معصوم، اصول فقه، پژوهش، حج و زیارت، حدیث و علوم حدیثی، احکام شرعی، اخلاق، ادعیه و مناجات از جمله موضوعات این کتب است.

معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با بیان اینکه نسخه نهایی این نرم افزار پس از 6 ماه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد، گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www. noorsoft. Org این نرم افزار را دانلود و بر روی سیستم عامل اندروید نصب کنند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قم ، نرم افزار ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.