مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: طرح شهروند متعالی در شمال تهران درسالجاری درحال اجراست.

بی‌نظیر سیاوشی درگفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق تعامل صورت گرفته میان اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک و اداره آموزش و پرورش این منطقه دوره شهروند متعالی درتعدادی از مدارس درحال اجراست.

وی بیان کرد: طرح شهروند متعالی یک دوره آموزشی است که برای والدین ودانش‌آموزان در 15 مدرسه درمقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه درمنطقه یک درحال اجراست.

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک تصریح کرد: این دوره آموزشی شهروند متعالی با آموزش شناخت تفاوت فردی بین فرزندان و مادران، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان و افزایش عزت نفس در آنها، عوامل ایجاد عدم اعتماد به نفس و عوامل مؤثر درخودشناسی و راههای ایجاد نشاط درزندگی هم برای والدین و هم برای دانش‌آموزان درحال انجام است.

سیاوشی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح شهروندمتعالی ارتباط مؤثر بین والدین ودانش‌آموزان، راهکار‌های ارتباط مؤثر با والدین و کمک به بلوغ فکری دانش‌آموزان است.

*مجتمع گلهای انقلاب میزبان طرح شهروند متعالی

سیاوشی درادامه گفت: کلاس آموزشی شهروندمتعالی با هماهنگی اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک امروز در مجتمعه آموزشی گلهای انقلاب برگزار شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی کمک به بلوغ فکری دانش‌آموزان بود.

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک اظهار داشت: دراین کلاس آموزشی که بیش از 50نفر ازدانش‌آموزان حضور داشتند مسائلی درارتباط با ایجاد حس مسئولیت‌پذیری عوامل ایجاد عدم اعتماد به نفس و موارددیگر مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس آموزشی ویژه مقطع دبیرستان برگزار شد و دبیران مدرسه و شهردار مدرسه نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهروند ، متعالی ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار