" کمال لبوانی" یکی از مخالفان خارج نشین سوری، طرح جدید سازشی را به رژیم صهیونیستی عرضه کرده و از این رژیم خواسته است تروریست‌ها را در سوریه از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده‌اند نجات دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، یکی از مخالفان خارج نشین سوری طرح جدید سازشی را به رژیم صهیونیستی عرضه کرده و از این رژیم خواسته است تروریست‌ها را در سوریه از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده‌اند نجات دهد.

" کمال لبوانی" پیش از این نیز به رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده بود مخالفان سوری جولان را به این رژیم بدهند و در مقابل تل آویو نیز به سوریه حمله کند.

لبوانی در گفتگو با خبرگزاری آلمان از طرحی صحبت کرد که آن را طرح صلح با اسرائیل نامیده است.

وی آمادگی اش را برای سفر به سرزمین اشغالی فلسطین اعلام کرده است.

لبوانی گفته است به  زودی به آلمان سفر خواهد کرد تا جدول زمانی به اصطلاح ابتکار خود را مشخص کند.

لبوانی گفته است به ارتباط خود با اسرائیلی ها ادامه داده و تا این لحظه پاسخ خوبی از آنها دریافت کرده است.

از طرف دیگر پیشروی‌های ارتش سوریه در جبهه جنوبی باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشته است اردن و اسرائیل باید هوشیار باشند.

هاآرتص نوشته است نگرانی از موفقیت‌های رهبران سوریه در جنگ با گروه‌های مسلح باعث شده است اردن همانند همیشه از اسرائیل درخواست کمک کند و این بار خواستار کمک اسرائیل با هواپیماهای جاسوسی بدون خلبان در طول مرزها شده است تا نظارت خود را بر مرزها تشدید کنند.

پایگاه اینترنتی اسرائیلی واللا نوشت شش فرد مسلح از سوریه به بیمارستانهایرژیم صهیونیستی منتقل شده‌ند که حال 2 نفر از آنها وخیم است. 

به نوشته واللا چهار نفر از این افراد مسلح به بیمارستان بوریا در طبریا و دو نفر دیگر به بیمارستان نهاریا در جلیل غربی انتقال داده شده‌اند.

به گفته این پایگاه اینترنتی اسرائیلی بیمارستان طبریا تاکنون 67 فرد مسلح زخمی و بیمارستان نهاریا نیز 250 فرد مسلح زخمی را درمان کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار