مديرعامل شركت فولاد هرمزگان گفت: با تلاش كاركنان فولاد هرمزگان در فروردين ماه 93 رکوردهاي جديدي در خطوط احياء مستقيم،کوره‌هاي قوس الکتريکي و ريخته‌گري مداوم این شرکت به ثبت رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مرتضي آقاجاني با بيان اينکه کارکنان احياء مستقيم اين شرکت موفق شدند با توليد 142 هزارو424 تن آهن اسفنجي به رکورد تازه‌اي دست يابند، رکورد قبلي اين واحد را مربوط به خرداد ماه سال گذشته و به ميزان 134 هزارو 401 تن خواند.

وی در ادامه به رکوردشکني کارکنان کوره‌هاي قوس الکتريکي و ريخته‌گري مداوم فولاد هرمزگان اشاره کرد و افزود: اين شرکت با تلاش کارکنان واحدهاي مذکور،در فروردين ماه سال جاري به رکورد ماهانه توليد 110 هزارو 671 تن تختال دست يافت. اين درحاليست که رکورد قبلي توليد تختال مربوط به بهمن ماه سال گذشته و به مقدار 99 هزارو 73 تن بوده است.

مدير عامل فولاد هرمزگان با اشاره به دستاوردهاي شرکت فولاد هرمزگان در سال 92 افزود: در سال گذشته يك ميليون و 67 هزار و 21 تن تختال در اين شركت توليد شد و اين شرکت با 82 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل با سرعت بالايي در جهت دستيابي به ظرفيت اسمي در حال حرکت است.

مرتضي آقاجاني توليد آهن اسفنجي طي مدت يكسال قبل در فولاد هرمزگان را به ميزان يك ميليون و 386 هزار و500 تن اعلام و اظهارداشت: در توليد آهن اسفنجي رشد 22 درصدي نسبت به مدت مشابه سال 91 داشته ايم .

وي با اشاره به صادرات تختال گفت: در سال قبل بيش از 87 هزار و 901 تن تختال صادر شد كه ميزان صادرات در سال 92 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

آقاجاني در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: فولادهرمزگان با برخورداری از ظرفیت های مناسب، می تواند در حوزه های فرهنگ و اقتصاد مانند سال گذشته به طور موثر نقش آفرینی کند.

وی گفت: علاوه بر ادامه مسير کنوني در توليد تختال، توليد محصولات ويژه و اجراي طرح توسعه، از برنامه هاي اصلي امسال است.

وي افزایش سهم مناسب از بازار، ارتقای توان اقتصادی و رشد بهره وری مجموعه و توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی را از ديگر برنامه هاي اين شرکت اعلام کرد.

آقاجاني ابراز امیدواری کرد: در سال پیش رو با تلاش مضاعف مجموعه کارکنان چالش های موجود مرتفع و تحولی چشمگیر در وضعیت شرکت ایجاد گردد.

وي توليد يک ميليون و 650 هزار تن آهن اسفنجي و يک ميليون و 400 هزار تن تختال را از مهمترين برنامه هاي توليدي اين شرکت در سال جاري عنوان نمود./س


 

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، فولاد ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.