مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرش افشین به دلیل آسیب‌دیدگی که دارد هر 2 بازی فولاد در دور رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا برابر السد را از دست داد.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: افشین که اواخر سال گذشته مصدوم شد یکی از غایبان بزرگ فولاد در دور رفت و برگشت با السد خواهد بود.
 
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص وضعیت همکاری خودش با فولاد عنوان کرد: فعلا تمام تمرکزمان روی 2 بازی مهم فولاد در لیگ قهرمانان است تا نماینده‌ای شایسته برای کشورمان باشیم بعد از این بازی‌ها، در خصوص ادامه فعالیت‌مان تصمیم می ‌گیریم.
 
وی در باره پیشنهادهایی که به بازیکنان فولاد می‌شود، تصریح کرد: معمولا انتهای فصل چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود ولی آن چیزی که برای بازیکنان و مربیان فولاد اهمیت دارد تمرکز روی 2 بازی مهمان در لیگ قهرمانان آسیا است که در صورت صعود به دور بعد  تلاش می‌کنیم تا با تقویت تیم، نماینده قدرتمند و شایسته‌ای برای ایران باشیم.
 
مرادی، پزشک فولاد هم در خصوص وضعیت آرش افشین گفت: افشین باید امروز عکس‌برداری کند و پس از آن فردا تمرینات انفرادی‌اش را آغاز کند با این شرایط وی اصلا نمی‌تواند در 2 بازی لیگ قهرمانان فولاد را همراهی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار