اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،در نخستین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران که با حضور مسئولین اجرایی ستاد احیاء امر به معروف استان در سازمان برگزار شد محمد محمد پور عمران به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صنعت،معدن و تجارت منصوب شد.

همچنین نصرا...نصیری،ابراهیم یعقوبی،عبادا...قاسم نژاد،حسین اصغرزاده،روح ا... تبریزی،افلاطون رزاقی و فرخنده داودی نیز به عنوان عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صنعت،معدن و تجارت معرفی شدند.

در بخشی از حکم آیت ا... طبرسی آمده است:نظر به تعهد،دلسوزی،تلاش و خدمات ارزنده شما و بنا به پیشنهاد معاونت محترم سازمان ها و ادارات ستاد احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر استان جنابعالی به عنوان رئیس شورای امربه معروف و نهی ازمنکر سازمان صنعت،معدن و تجارت استان منصوب میشوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و نصب العین قراردادن رضایت حق تعالی همواره در راستای احیاء دو فریضه مقدس و الهی امر به معروف و نهی از منکر تلاش چشمگیر و سعی وافی نموده و با همکاری مسئولین و تشکیل جلسات و جذب امکانات گامی ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولی عصر(عج) بردارید.

در این نشست نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران حضور داشتند.

برچسب ها: شورا ، سازمان ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.