6 مدالی که نسیب دومیدانی کاران نونهال مازندرانی در مسابقات کشوری شد.

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،گفت: در مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور دوندگان مازندرانی 6 مدال کسب کردند.

محمد خاوری افزود: مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه‌ای کشور که به میزبانی بندرترکمن برگزار شد، پنج ورزشکار مازندرانی موفق به کسب 6 مدال شدند.

وی با اشاره به رقابت بالای ورزشکاران مازندرانی تصریح کرد:در این پیکارها دوندگان نونهال مازندرانی موفق به کسب یک مدال طلا،دو مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

رئیس هیئت دو و میدانی مازندران در ادامه ابراز داشت: سبحان امامی در پرش طول به مدال طلا رسید و محمدرضا فیروزکوهی در پرش طول و جواد اخلاقی در پرش ارتفاع نیز به مدال نقره رسیدند.

خاوری از کسب 3 مدال برنز توسط دوندگان نونهال مازندرانی در این مسابقات اذعان داشت:محمدرضا فیروزکوهی در پرش طول، محمدجواد نظری در پرتاب وزنه و امیرحسین برزگر در پرتاب نیزه در این رقابت‌ها موفق به کسب سه مدال برنز شدند.

وی با اشاره به اینکه رشته دوومیدانی ورزش پایه کشور است،افزود: مهمترین مشکل حال حاضر ورزش دو و میدانی نبود امکانات خوب به ویژه پیست استاندارد و عدم حمایت مسئولان به این ورزش است.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: مدال ، دومیدانی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.