شش تا هفت هزار نفردر این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از فعالیت 120 واحد تولید کننده قطعات خودرو در استان خبر داد و گفت: شش تا هفت هزار نفردر این واحدها مشغول فعالیت هستند.
محمد رضا صادقی در مراسمی که به مناسبت اعطای پروانه اتمام دو خوشه صنعتی گچ و قطعات خودرو در شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه این خوشه ها فعالیت خود را از سال 89 آغاز کرده اند افزود: خوشه صنعتی قطعات خودرو با 70 واحد آغاز به کارکرد و در حال حاضر به 124 واحد افزایش یافته و شمار شبکه های آن از صفر به هشت شبکه رسیده است.
وی از توسعه این خوشه در طول سه سال خبر داد و اظهار داشت: مجموعه فعالیت های یک گرایش کسب و کار خوشه نامیده می شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با تاکید بر افزایش تعداد افراد شاغل در این رشته تصریح کرد: تعداد افراد شاغل در این رشته از چهار هزار نفر به هفت هزار نفر افزایش یافت.
صادقی با اشاره به این مطلب که با توسعه فعالیت این خوشه میزان فروش از دو هزار میلیارد ریال به چهار هزار و 870 میلیارد ریال افزایش یافت عنوان کرد: این خوشه در این مدت حجم صادرات را نیز از 10 میلیارد ریال به 25 میلیارد ریال ارتقاء داده است.
وی از فعالیت های خوشه صنعتی گچ از سال 89 خبر داد و خاطرنشان کرد: این خوشه توانسته با فعالیت خود تعداد شاغلان را در این بخش از 954 نفر به یک هزار و 200 نفر و فروش را از 84 میلیارد ریال به دو هزار و 125 میلیارد ریال افزایش یافت.
برچسب ها: تولید ، صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.