کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی،‌ نه برای فدراسیون و نه برای سازمان خاصی است بلکه برای تمام ملت ایران است.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص کنسل شدن بازی تدارکاتی تیم ملی با موزامبیک اظهار داشت: کجای دنیا با 10نفر بازیکن می‌روند تا اردوی تیم ملی برگزار کنند که تیم ملی این کار را انجام داده است! مسلماً تیم‌ها حاضر نمی‌شوند تا مقابل تیم ملی ما بازی کنند. مسئولان با این کارشان تیم ملی را به تمسخر گرفتند و با آبروی ملت ایران بازی کردند.

وی افزود: تیم ملی با مدیریت اصولی برنامه‌ریزی نشده است و یک مربی برای تمام ارکان تیم تصمیم می‌گیرد؛ تشکیلات اردو، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را فقط کی‌روش ترتیب می‌دهد، درست است که کی‌روش از لحاظ فنی توانایی دارد ولی نباید در خصوص همه امور تصمیم‌گیری کند. کی‌روش فکر می‌کند فقط خودش می‌فهمد و کسی غیر از او چیزی نمی‌داند.

وی در خصوص اردوی آفریقای جنوبی تصریح کرد: به نظر من اصلاً برنامه خوبی نیست. با این وضع اقتصادی و کم بود بودجه اگر اردوها در ایران برگزار می‌شد خیلی بهتر بود و بازیکنان در اردو کنار خانواده‌های خود به تفریح می‌پرداختند و چند بازی تدارکاتی هم انجام می‌دادند. ورزش‌های دیگری از جمله شنا انجام می دادند تا فکرشان آزاد شود و از خستگی فکری و روحی آزاد می‌شدند. باید بین بازی‌های لیگ و اردوی تیم ملی 45-40 روز فاصله می‌افتاد تا بازیکنان آماده‌تر می‌شدند.



رجبی درباره برگزاری اردو بدون حضور لژیونرها بیان کرد: اردو باید با حضور تمام بازیکنان برگزار می‌شد تا همه کنار هم باشند و با هم بازی کنند تا بتوانند با آمادگی کامل در جام جهانی حاضر شوند و تیم ملی با کسب نتایج مطلوب مسابقات را به پایان برساند.

کارشناس فوتبال در مورد ادامه داشتن بازی‌های لیگ گفت: اگر بازی‌های لیگ فشرده نمی‌شد و تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کرد بهتر بود زیرا پس از برگزاری اردو، مسابقات تیم ملی برگزار می‌شد و بازیکنان با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا می‌کردند.

رضا رجبی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی باید در جام جهانی خوب بدوند تا به پیروزی برسند. نباید همه برنامه‌ها را دست کی‌روش بسپاریم تا هرطور که خودش دوست دارد به فرهنگ و پیشکسوتان ما توهین کند، در حالی که ما پیشکسوتان عاشق پول نبودیم و فقط به خاطر مردم بازی می‌کردیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: رجبی ، فوتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار