عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده همواره در ریاست این سازمان به عنوان گزینه ای در اذهان بوده ام و هنوز وضعیت آن مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حداد عادل در حاشیه نشست ماهانه جام در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج حاصل شده از ثبت نام هدفمندی یارانه گفت: مردم نمی دانستند که قیمت ها چه قدر کاهش می یابد و چه تاثیری در زندگی آنان دارد بنابراین احتیاط کردند.
 
حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اشکالات دولت قبل را در تورم چه قدر می دانید گفت: این دولت می خواست که اشکالات دولت قبل را اصلاح کند زیرا یکی از اشکالات دولت قبلی این بود که گفته بود همه باید یارانه دریافت کنند اما این مهم نیز محقق نشده و باید اصلاح شود.
 
وی افزود: باید جامعه شناسان در این راستا تحقیق کرده و به دولت کمک کنند و در برنامه های آینده از این اتفاق نتیجه ای بگیرند.
 
وی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما گزینه ریاست سازمان صدا و سیما را دارید خاطر نشان کرد: در راستای ریاست این سازمان من همیشه در اذهان هستم.
 
عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات هیئت رئیسه شرکت می کنید خاطر نشان کرد: در این راستا با آقای باهنر مشورت می کنم و امیدوارم به تصمیم خوبی برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، جامعه ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار