رئیس اتاق بازرگانی اسلوونی بر علاقمندی کشورش نسبت به بسط و گسترش مناسبات تهران – لوبلیانا، به ویژه در حوزهای اقتصادی، تجاری و بازرگانی تاکید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،  مرتضی درزی رامندی سفیر ایران در لوبلیانا با «سامو خریبار میلیچ» رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلوونی در لوبلیانا دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار که آخرین وضعیت مناسبات تجاری ایران و اسلوونی و راه‌های گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور و همچنین سفرهای آتی مسئولان اتاق بازرگانی و هیأت‌های تجاری اسلوونی به ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، رامندی زمینه‌های بالقوه برای همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور را با توجه به ظرفیت‌های موجود دو طرف، فراتر از میزان فعلی دانست و فضا را برای افزایش همکاری‌های فیمابین مناسب توصیف کرد.
 
در این ملاقات که فرانک کواچ دبیر مجمع تجاری ایران و اسلوونی نیز حضور داشت، خریبار رئیس اتاق بازرگانی اسلوونی بر علاقمندی کشورش برای بسط مناسبات تهران – لوبلیانا، به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی تاکید کرد.
 
وی با اشاره به حجم مبادلات فیمابین، آمادگی اتاق بازرگانی اسلوونی را برای تسهیل ارتباطات بین تجار و شرکت‌های اسلوونی با طرف‌های ایرانی در جهت ارتقای همکاری‌ها و سطح مبادلات اعلام کرد.
 
سفیر کشورمان همچنین طی نشستی جداگانه با حضور «یانکو وبر» رئیس پارلمان اسلوونی، آلش کانتاروتی رئیس همکاری‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی، مسئولان وزارت امور خارجه و صاحبان صنایع و نمایندگان شرکت‌های اسلوونی در محل اتاق بازرگانی و صنایع این کشور، در خصوص همکاری‌های پارلمانی، اقتصادی و بازرگانی دو کشور و برنامه‌های آتی در این ارتباط رایزنی و تبادل نظر کد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سفیر ، جدید ، ایران ، اسلوونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار