مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از تعیین رنگ برای 7 مسیر گردشگری در تهران خبر داد.

مجتبی احمدی، مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که یکی از سیاست‌های اتخاذ شده شهرداری تهران در سال 93 تعیین 7 مسیر ویژه گردشگری در شهر است هر یک از این رنگ‌ها را بیانگر شاخص‌ترین ویژگی‌های گردشگری آن مسیر نظیر معماری، طبیعت، میراث فرهنگی و سایرموضوعات دانست و اظهار داشت: به عنوان مثال رنگ سبز علامت و نماد مسیری است که از طبیعت غنی برخوردار است.
 
وی یکی از دلایل کاهش مراجعات و بازدید شهروندان از اماکن گردشگری را ناشناس بودن این مراکز برای بسیاری از افراد عنوان کرد و افزود: اجرایی شدن این رویکرد برای نخستین بار در کشور به نوعی سبب توسعه گردشگری و سهولت دسترسی افراد به مراکز باستانی و تفریحی خواهد شد.
 
 مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان با بیان این که این مسیرها تا هفته آینده نهایی و مشخص خواهد شد خاطر نشان کرد: امیدواریم اجرای این طرح ضمن شناساندن مراکز گردشگری تهران سبب الگوبرداری سایر شهرها و توسعه و رونق گردشگری در کشور شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار