تیم ملی الجزایر از کمیته برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 برزیل درخواست کرده است که در طول برگزاری رقابت‌ها نسخه‌هایی از قرآن در دسترس بازیکنان این تیم قرار دهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل درخواست‌هایی را از کمیته برگزاری رقابت‌ها داشته‌اند که در نوع خود عجیب و جالب توجه است.

تیم ملی الجزایر از کمیته برگزاری جام جهانی برزیل درخواست کرده است که قرآن را در طول برگزاری رقابت‌ها در اتاق بازیکنان تیم قرار دهد.

تیم ملی الجزایر در گروه هشت جام جهانی برزیل قرار دارد، روسیه، بلژیک و کره جنوبی با این تیم هم‌گروه هستند.

بنا بر این گزارش، تیم ملی فرانسه نیز که تعداد زیادی از بازیکنانش مسلمان هستند، بهره‌مندی از گوشت‌های حلال و ذبح‌شده به روش اسلامی را در طول برگزاری جام جهانی برزیل خواستار شده‌اند.

تیم ملی اکوادر نیز از کمیته برگزاری رقابت‌ها درخواست‌ کرده است که موز تازه وارد‌شده از اکوادر را هر روز در اتاق بازیکنان و مسئولان تیم قرار دهد.

بهره‌مندی از اینترنت پر سرعت خواسته تیم ملی سوئیس و بهره‌مندی از بازی‌های ویدیوئی نیز درخواست تیم ملی پرتغال از مسئولان برگزاری جام جهانی 2014 برزیل است.

جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل، بیستمین دوره جام جهانی فوتبال است که از 13 ژوئن 2014 تا 13 ژوئیه 2014  (23 خرداد تا 22 تیرماه سال جاری) در کشور برزیل بر‌گزار می‌شود./الموجز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار