مدیر کل گمرکات استان مرکزی گفت: 38 میلیون دلار انواع کالا نفتی و غیرنفتی در فروردین امسال از گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است

 
ˈمهدی میراشرفیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود:در این مدت 33 هزار و 170 تن انواع کالاها از گمرکات استان مرکزی به مقصد22 کشور جهان فرستاده شده که 32 هزار و 18 تن آن به ارزش 37 میلیون و 224 هزار دلار صادرات غیرنفتی بوده است.
میر اشرفی افزود:محموله های صاداراتی این استان در نخستین ماه بهار شامل انواع گل آپارتمانی، ماهیان زنده زینتی، گاز سی فورکات، دکل انتقال نیرو، شمش روی، انواع شیشه و آینه، سیلندر خالی، کیسه فریزر، شمش آلومینیوم، انواع محصولات شیمیایی و کاشی و سرامیک بوده که به مقصد 22کشور آسیای میانه، اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال شده است.
مدیر کل گمرکات استان مرکزی میزان واردات کالا به استان مرکزی را در فروردین امسال سه هزار و 427 تن به ارزش هشت میلیون و 492 هزار و 951 دلار اعلام کرد.
این کالاها اغلب مواد اولیه و واسط تولید بوده که از کشورهای اتریش، آذربایجان، اوکراین، ترکیه، اسپانیا، دانمارک، یونان، مالزی و فرانسه به استان مرکزی وارد شده است.
وی ادامه داد: در فروردین امسال همچنین 13 پرونده کالای قاچاق به ارزش 566 میلیون و 622 هزار و 527 ریال در گمرکات استان تشکیل شده عمده اقلام آن تجهیزات دستگاه کپی و فاکس مستعمل، انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و سموم بوده است./س
 
برچسب ها: کالا ، گمرک ، استان ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.