مدیر بیست و نهمین دوره ی تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان (ایران) گفت: تاکنون 17 تیم باشگاهی و ملی خارجی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، سیدمحمد شروین اسبقیان اظهار کرد: تیم های باشگاهی دراپاک استرالیا، آیسان و یوکیو ژاپن، آلابالتیک لیتوانی، بنسکا بایستریکای اسلواکی، دوکلاپرای چک، آمور اند ویتای ایتالیایی اکراینی، کولوس اوکراین، او.سی.بی.سی سنگاپور، آرتس سنتیک تایوان، های سان چین، اسکای دوبی امارات، وورال برگ اتریش و تیم های ملی جمهوری آذربایجان، سوریه، ازبکستان و قزاقستان امادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرده اند.

وی افزود: حضور پنج تیم باشگاهی پتروشیمی و شهرداری تبریز، آینده، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی در این رقابت ها قطعی شده و یک تیم داخلی دیگر که به احتمال زیاد ترکیبی از دوچرخه سواران استان های آذربایجان غربی و اردبیل خواهد بود نیز به جمع این تیم ها اضافه می شود.

اسبقیان اظهارکرد: این دوره از تور برای اولین بار در سطح 2.1 و به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود و 75هزار یورو جایزه برای آن تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت ها از بیست و هفتم خرداد تا یکم تیرماه سالجاری و در شش مرحله برگزار می شود و رکابزنان 956 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل رکاب خواهند زد./س
 
 
 
برچسب ها: تور ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.