مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دستور ویژه برای بررسی و برخورد با عاملان حادثه مرگ ماهیان فشافویه ، احتمال آلودگی برخی میوه‌ها در بازار / برخورد با فروشندگان گوشت فاسد ، تا پایان خرداد ماه افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت/600 بازرس کنترل بازار بعد از هدفمندی یارانه‌ها را در دست می گیرند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

احتمال آلودگی برخی میوه‌ها در بازار / برخورد با فروشندگان گوشت فاسد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/6/2204330_657.jpg

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از آلوده بودن برخی میوه‌ها در سطح بازار به سموم خبر داد.

هم کدی استان‌های کشور تا آخرشهریور 93

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/6/2203951_248.jpg

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از اجرا و زمان هم کدی استان ها واعمال تغییر تعرفه تلفن ثابت درکل کشور تا شهریور ماه خبر داد.

دستور ویژه برای بررسی و برخورد با عاملان حادثه مرگ ماهیان فشافویه
مدیرکل محیط زیست استان تهران تیم ویژه‌ای را مامور پیگیری و برخورد با عاملان حادثه مرگ ماهیان فشافویه کرد.

سهم حمل و نقل عمومی در جابه جایی های پایتخت امسال از مرز 60 درصد می گذرد / 200 هزار وسیله نقلیه مسافربر سبک در تهران فعالیت می کنند

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یک بال پرواز برنامه های ترافیکی، پلیس راهور و یک بال دیگر آن مدیریت شهری است

سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی متکی به دانش و فناوری و عدالت است
 رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از طرف رهبر انقلاب را متکی به دانش و فناوری و عدالت دانست و گفت: استفاده از منابع ملی، مالی و سرمایه انسانی و علمی کشور پیشتازی اقتصاد دانش بنیان را در پی دارد.

تا پایان خرداد ماه افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت/600 بازرس کنترل بازار بعد از هدفمندی یارانه‌ها را در دست می گیرند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/6/2204458_492.jpg

معاون و برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران از کنترل شدید بازار در طی اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و افزود: تا پایان خرداد ماه هیچ گونه افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت.

کرایه‌ها فعلا تغییر نخواهد کرد/تاکسیرانی بر افزایش خودسرانه کرایه‌ها نظارت می‌کند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/6/2204425_967.jpg

 عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: علیرغم توافق دولت، استانداری و شورای شهر بر افزایش کرایه ها همزان با افزایش حامل‌های انرژی ،افزایش کرایه ها با درخواست استانداری فعلا گران نمی‌شود.

دولت برای افزایش سهمیه تاکسی‌ها در کوتاه‌ترین فرصت اقدام کند

میثم مظفر، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: از دولت محترم انتظار داریم در فرصت پیش رو نسبت به افزایش تسهیلات و سهمیه سوخت تاکسی‌ها که به واقع خصوصی هستند و با سرمایه شخصی تاکسیران هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند، اقدام کند.

لزوم حمایت از خانواده های کودکان کار / بالغ بر 90 درصد این کودکان برای معیشت خانواده کار می کنند
 معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران راه حل کاهش تعداد کودکان کار را حمایت از خانواده های آنها از سوی سازمان های مربوطه دانست.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار