معاون شهرداری ایلام با درخواست برای احداث کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی در ایلام گفت: دفع پسماندها و نخاله های ساختمانی همواره یکی از دغدغه های شهرداری ایلام است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری ایلام، رمضان کرمی اظهار کرد :دفع پسماندها و نخاله های ساختمانی همواره یکی از دغدغه های شهرداری ایلام است .

وی با بیان اینکه خاک و نخاله های ساختمانی باید به چرخه تولید بازگردند افزود: انتظار می رود که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با حمایت مسئولان استان مانند مراکز سایر استان ها نسبت به احداث کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی اعم از خاک و نخاله تلاش کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام تصریح کرد: با جانمائی و مطالعه در این زمینه دیگر نیازی به مراکز دفن و دپوی نخاله های ساختمانی نیست، با اینکه به طور قطع این مهم می تواند در زمینه درآمد زائی برای استان نیز موثر واقع شود .

وی گفت: در صورت انجام شدن این موضوع چهره شهر و ورودی های آن از نظر بصری از هر گونه آلودگی پاک و شاهد زیبا سازی در سیما و منظر شهری می شویم.

کرمی خاطرنشان کرد: بازیافت نخاله های ساختمانی در واقع فرصتی برای بازگشت سرمایه بوده که ضمن درآمد زائی و اشتغال از تخریب منابع و طبیعت جلوگیری کرده و به احیای چرخه محیط زیست کمک می کند .

وی افزود :با پیگیری هائی که توسط این معاونت صورت گرفته ، مکان هائی برای دفع این پسماندها در کوتاه مدت در نظر گرفته شده و انتظار می رود که کلیه دستگاه های اجرائی و مرتبط از جمله اداره راه و شهرسازی ، منابع طبیعی،محیط زیست ، مرکز بهداشت شهرداری را در این راستا یاری رسانند .

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: ایلام ، بازیافت ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
بنده ازاصفهان حاضرم سرمایه گذاری کنم بابت کارخانه بازیافت زباله وپسماند ایلام اگرمسؤلین محترم مایل به این معامله بودند بنده درخدمتم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
بنده ازاصفهان حاضرم سرمایه گذاری کنم بابت کارخانه بازیافت زباله وپسماند ایلام اگرمسؤلین محترم مایل به این معامله بودند بنده درخدمتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
با سلام،وخسته نباشید،اینجانب به عنوان کارشناس بازیافت با این طرح موافق میباشم،و امید است اقای استاندار هرچه زودتر این کارخانه را احداث کندتا فضای خارج شهر و داخل شهر پاک و تمیز باشد،وشهری بدون زباله داشته باشیم،مثل کارخانه بازیافت شهر کرمانشاه،