مدیر روابط ‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ارائه آثار به ششمین دوره نشریات دانش‌آموزی مداد کمرنگ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ساعد رمضانعلی مدیر روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: ششمین دوره جشنواره دانش‌آموزی مداد کمرنگ با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جریان‌سازی در محیط مدرسه، تقویت مهارت‌های متنوع و مرتبط با تولید نشریه و آشنا‌سازی دانش‌آموزان با حرفه روزنامه‌نگاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشریه دیواری، مجلد و الکترونیک قالب‌های ارائه آثار در این جشنواره است، گفت: گروه‌های نشریه باید حداقل سه و حداکثر پنج نفر باشند و هر گروه می‌تواند چندین آثار با موضوعات سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، همکلاسی آسمانی و استکبارستیزی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

رمضانعلی ،داوری و ارزیابی نشریات را حداکثر تا 31 خردادماه عنوان کرد و افزود: داوری در دو بخش دختران و پسران به صورت مجزا و هر کدام از آثار توسط دو داور(یکی فنی و دیگری محتوایی) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ مجموع امتیازهای هر داوری برحسب ضرایب وزنی هر یک از معیارها محاسبه شده و در نهایت امتیاز نهایی داده شده از سوی داور برای هر اثر محاسبه می‌شود؛ از مجموع امتیازات داورها برای هر اثر، امتیاز نهایی اثر محاسبه می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان گفت: گروه‌ها می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پانزدهم خرداد ماه 1393 به دبیرخانه این جشنواره به آدرس آذربایجان شرقی، تبریز، تقاطع خیابان فردوسی و سرگرد محققی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشریات ، جشنوار ، ارائه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
جشنواره ی مداد کم رنگ عالی است