استاندار تهران گفت: در شرایط فعلی با توجه به وضعیت خوب بارش‌ها در استان تهران آب جیره‌بندی نخواهد شد.

"حسین هاشمی" استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره امکان جیره‌بندی آب تهران گفت: زمانی این مسئله مطرح بود که مشکل آب در تهران به صورت حاد وجود داشت اما با توجه به این که بارش‌ها طی ماه‌های اخیر خوب بوده است در حال حاضر جیره‌بندی آب تهران از دستور کار خارج شده است.
 
وی با بیان این که اگر این روند مصرف ادامه پیدا کند به طور حتم جیره بندی آب صورت خواهد گرفت افزود: مردم باید بدانند که در مصرف آب دقت کنند و گرنه به بحران خواهیم رسید و راهی جز جیره‌بندی نخواهیم داشت.
 
هاشمی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا استانداری مخالف برگزاری راهپیمایی کارگران در روز جهانی کارگر در تهران بوده است اظهار داشت: برای برگزاری نشست‌ها و راهپیمایی‌ها معمولا بایستی از فرمانداری‌ها اجازه گرفت که چنانچه بنده اطلاع دارم برای برگزاری نشست در ورزشگاه در آستانه هفته کارگر مخالفتی صورت نگرفته است.
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: درباره مخالفت با برگزاری راهپیمایی کارگران به مناسبت روز جهانی کارگر اطلاعی ندارم و باید درباره این موضوع از فرمانداری اطلاع کسب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگهبان
۰۳:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر آب جیره بندی بشه تازه اونوقت با آب شرب دیگه کوچه یا جلوی مغاز ه اش رو آب پاشی نمیکنه.و ماشینشو با شیلنگ فشارقوی آب شرب نمیشوره.
Qatar
saeid
۰۲:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
کم ابی یک مسئله جهانیست.ما باید در مصرف اب دقت و صرفه جویی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با بارور سازی ابرهای تجمع یافته در ارتفاعات شمال تهران در مدت باقی مانده از فصل بارش می توان بارش حداکثری بدست آورد و بخشی از کمبود را جبران کرد.
آخرین اخبار