مهم‌ترین کار امسال ایجاد بازار برای شرکت‌های دانش بنیان است به طوریکه قرار است کل بازار را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست خبری دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران گفت: حمایت هایی که برای شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه صورت گرفته است شامل امضای تفاهم نامه با صندوق نوآوری است، همچنین از لحاظ مالی تسهیلات خوبی را برای این شرکت‌ها انجام شده است که دارای برخورداری از معافیت مالی هستند. 

وی افزود: مهم‌ترین کار امسال در این نمایشگاه ایجاد بازار برای شرکت‌های دانش بنیان است به طوری که کل بازار در اختیار این شرکت‌ها است و هدف گرفتن کل بازار کشور و کل واردات محصولات می‌باشد. 

وی با بیان اینکه با این نمایشگاه توانسته‌ایم توسعه‌ای در بازار شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کنیم عنوان کرد: ۴۰ درصد تخفیف برای این نمایشگاه‌ها قائل شده‌ایم، همچنین شرکت‌های خصوصی بحث وام لیزینگ را برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه می‌شود. 

وی تصریح کرد: امسال بزرگ‌ترین دغدغه ما در این نمایشگاه ایجاد بازار و هماهنگی آن با سایر وزارتخانه‌ها می‌باشد تا بتوانیم بازارهای دولتی را تسخیر کرده و صنعتی باشد برای رقابت در دنیا. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه برای اولین بار تعداد ۱۲۰ شرکت آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به متقاضیان دانشگاهی و مراکز علمی و تحقیقاتی ارائه خواهند داد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار