نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: تقاطع غیر همسطح سربازان گمنام افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جواد جهانگیرزاده در اولین جشنواره گل‌ها و لاله‌ها که در ارومیه برگزار شد ضمن قدردانی از حضور مردم ارومیه در این جشنواره اظهار داشت: حضور مردم ارومیه در جشنواره گل‌ها نشانه‌ای از حمایت و پشتیبانی مردم از شهرداری است.

وی افزود: مردم ارومیه با انتخاب افرادی توانمند به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نشان دادند که انتخاب شورا، فرصتی برای پیشرفت و ترقی است.

جهانگیرزاده با اشاره به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: عاقل‌مردان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه متشکل از 6 نفر از شورای چهارم دارای سابقه در انتخابات قبلی، چهار نفر استاد دانشگاه، دو نفر معاونین اسبق شهرداری و سه نفر انسان شایسته و دارای توانایی است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای توانمند و کارآمد شورا با درایت و آینده‌نگری، شهرداری برای این شهر برگزیدند که مایه سربلندی و یادگار جنگ و امروزه نماد آبادانی و سامان‌دهی شهر ارومیه است.

جهانگیرزاده با بیان اینکه شهردار ارومیه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار می‌بندد، تاکید کرد: شناسایی کریدورها، رفع مشکلات ترافیکی، عملیات زیباسازی شهر و دیگر اقدامات در راستای حفظ رفاه جامعه از جمله اقدامات عیان شهرداری است.

وی از افتتاح تقاطع غیر همسطح سربازان گمنام خبر داد و گفت: در سایه تلاش‌ها و همکاری شورای شهر، شهرداری و دیگر ارگان‌های مرتبط بهزودی شاهد افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام خواهیم بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به منظور رفع مشکل ترافیکی شهروندان 13 الی 14 تقاطع غیرهمسطح شناسایی شده است و رینگ دوم تفرجگاه بند نیز در جهت رفاه مردم با همکاری شورا و شهرداری به اتمام خواهد رسید.

جهانگیرزاده در انتهای سخنانش با تشکر از حضور باشکوه مردم در اولین جشنواره گل‌ها و لالهها اعلام کرد: حضور مردم در این جشنواره بیان حمایت مردم از شهردار و شورای این شهرستان است.

برچسب ها: ارومیه ، نماینده ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.