مازندران در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان و خبرگزاری ها و رسانه های مجازی شایستگی خودرا نشان داد .

محمد حسین دیزجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري با اشاره به اینکه برای ارزش یابی نشریات کودک و نوجوان باید نشریات همه استان ها را ارزشیابی کرد در باره اثار ارسال شده به این جشنواره نیز گفت در این دوره در مازندران از خبر گزاری ها مانند فارس ،ایرنا و ایسنا آثار ارسال شد. که این خبر گزاری ها در باره کودکان و نوجوانان می نویسند نه برای کودکان و نوجوانان در صورتی که مجله کیهان بچه ها ویژه کودکان و نوجوانان است و این یکی از ضعف های این دوره از جشنواره بوده است.

وی در باره ویژگی مهم این دوره از جشنواره نیز گفت : برگزاری موفق این جشنواره پس از 10 دوره در تهران برای نخستین بارکه به میزبانی مازندران برگزار شد می تواند ویژگی مهم این دوره به شمار آید.

وی گفت : یک نشریه خوب باید علاوه بر پاسخگویی به نیازهای روحی عاطفی وفرهنگی ، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان برای آنها جذاب باشد.

این داور باتجربه کشور: با اشاره به اینکه در دنیای امروزبا وجود اینترنت ، ودیگر رسانه های مجازی که کودکان و نوجوانان چه بخواهیم چه نخواهیم مجذوب آنها می شوند گفت : باید به بخش مطبوعات ویژه کودکان و نوجوانان توجه بیشتری شود.

یاد آور می شود: علاوه بر اینکه در دیگر رشته ها مانند تیتر، خبر، گزارش داوران با تجربه حضور داشتند در بخش مصاحبه نیز علاوه بر دیز جی دو داور دیگر نیز این بخش را داوری کردندب/ .


برچسب ها: موفق ، ملی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.