شهردارشهرستان ساری گفت: امسال اعتباری بیش از 8 میلیارد تومان برای هدایت آب‌های سطحی اين شهرستان در نظر گرفته شد.

عبوری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری با بيان اینکه طرح هدایت آب‌های سطحی از سال 77 در مرکز استان آغاز شد افزود: در سال‌های گذشته این طرح مورد توجه قرار نگرفت.

وی تصريح كرد: پارسال شاهد مشکل آبگرفتگی در ساری بودیم که با بازنگری طرح هدایت آب‌های سطحی بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح نیاز است.

شهردارشهرستان ساری با بیان اینکه با این هزینه کلان اجرای کامل طرح امکان‌پذیر نیست،گفت: طرح هدایت آب‌های سطحی در ساری به صورت مرحله اي اجرا می‌شود.

عبوري افزود: پارسال با اجرای طرح بخش مهمی از آبگرفتگی در ساری مدیریت شد و با انتقال به رودخانه اسپه‌ورد این معضل در مرکز استان کاهش یافت.

وي لایروبی مسیر رودخانه اسپه‌ورد تا سیاه‌رود قائم‌شهر را اقدامی برای کاهش آبگرفتگی در سطح شهر ساری دانست از ساخت کانال دیگری در منطقه سه شهرداری ساری(حاشیه ریل ) خبر داد و تصريح كرد: آب‌های جمع‌آوری شده به رودخانه اسپه‌ورد منتقل می‌شود.

وی سرپوشیده کردن کانال‌هایی با ارتفاع بیش از 50 سانتی‌متری را از دیگر اقدامات معاونت فنی شهرداری ساری دانست و گفت: حفاظ‌دار شدن بخشی از کانال‌ها در اولویت کار ما قرار دارد.

شهردارشهرستان ساری زمان اجرای طرح ملی کارخانه زباله‌سوز در ساری را 24 ماه بيان کرد و افزود: با توجه به پشتیبانی دولت تاکنون دو قسط اعتبار این طرح را پرداخت کرد .

عبوري با اشاره به اینکه شهرداری ساری در اجرایطرح زباله‌سوز در مرکز مازندران با جدیت پیگیری می‌کند، تصريح كرد: قطعات کارخانه زباله‌سوزمرداد امسال از چین به بندر عباس وارد مي شود/س..

برچسب ها: اختصاص ، ساری ، هدایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.