دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم از حمایت نود و دو میلیارد ریالی وزارت علوم از پانزده طرح عمرانی خیّر ساز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر امید با اشاره به عزم وزارت علوم بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای خیّرین و واقفین، روند مشارکت و حضور خیّرین و واقفین در حوزه آموزش عالی را مطلوب و رو به رشد معرفی کرد.

وی حمایت مالی از طرحهای عمرانی خیّر ساز را جزو برنامه های وزارت علوم در این حوزه برشمرد و در ادامه بر حمایت پنجاه درصدی وزارت علوم از طرحهای عمرانی که خیّرین پنجاه درصد اعتبار آن را تامین کرده باشند و به پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی رسانده باشند تاکید کرد.

رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم تصریح کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته و شرایط ذکر شده، در سال گذشته در مجموع تعداد پانزده طرح عمرانی در حال ساخت توسط خیّرین با اعتباری بالغ بر نود و دو میلیارد ریال مورد حمایت وزارت علوم قرار گرفت.

دکتر امید در خاتمه خاطر نشان کرد: از مجموع این پانزده طرح عمرانی خیّرساز، سیزده طرح مربوط به بخش آموزشی و کمک آموزشی، یک طرح مربوط به حوزه پژوهش و یک طرح هم مربوط به بنای یادمان شهدای گمنام می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار