فرماندار پلدشت گفت: برای تجهیز ماشین‌آلات بخش کشاورزی پلدشت 14 هزار میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

اکبر عبدالله‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تجهیز و تکمیل ماشین‌آلات بخش کشاورزی به منظور بهبود کیفیت محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد که تعامل ادارات مربوط به کشاورزی و کشاورزان را می‌طلبد.

وی افزود: در راستای تجهیز و تکمیل ماشین‌آلات مکانیزاسیون بخش کشاورزی شهرستان پلدشت در سال زراعی 92 و 93، مبلغ 14 هزار میلیون ریال اختصاص یافته است.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه تخصیص اعتبارات به طور هدفمند صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته در راستای خرید تراکتور، کمباین و دنباله بندهای آماده‌سازی‌ بستر بذر هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغی بالغ بر 6 هزار میلیون ریال جذب و صرف خرید 14 دستگاه تراکتور، 14 دستگاه انواع دنباله بندها و یک دستگاه کمباین شده است.

فرماندار پلدشت اعلام کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با راهنمایی و رانندگی در راستای شماره‌گذاری تراکتورها و کمباین موجود در بخش کشاورزی پلدشت 151 دستگاه تراکتور و کمباین از مدل‌های 80 تا 92 شناسایی و تکمیل پرونده شده است.

وی با اشاره به این مطلب که سوخت تحویلی باید هدفمند و قابل کنترل باشد عنوان کرد: در آینده نزدیک نسبت به صدور کارت سوخت هوشمند تراکتورها و کمباین شناسایی شده پلدشت اقدام می‌شود و زمینه بیمه کردن ماشین‌آلات فراهم می‌شود.

عبدالله‌نژاد در باره سوخت ماشین‌آلات کشاورزی گفت: با عقد قرارداد بین بخش خصوصی، شرکت‌های خدمات فنی و مشاوره‌ای سوخت مورد نیاز 779 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی تامین شده است و در کشت بهاره هیچ‌گونه مشکلی در ارتباط با تامین و تحویل سوخت نخواهیم داشتب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.