مجلس در قانون بودجه پیش بینی کرده است امسال 100 هزار میلیارد ریال به بخش تولید، 480 هزار میلیارد ریال به بخش سلامت و ارتقای خدمات درمانی و 20 هزار میلیارد ریال به بیمه بیکاری اختصاص یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در افزایش نرخ حامل های سوخت نگاه ویژه ای به تولید و ارتقای آن در کشور داشت.
غلامرضا کاتب افزود: افزایش پایین نرخ گازوئیل در مرحله دوم مبتنی بر حمایت از تولید بود که صورت گرفت.
وی با تاکید بر اینکه قیمت گذاری حامل های انرژی بر عهده دولت است اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیز با هدف حمایت از تولید با فزایش یافتن کمتر قیمت گازوئیل موافق بود.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این اتفاق با نگاه دولت و مجلس رخ داد گفت: آنچه در این عرصه مهم است با افزایش قیمت حامل های انرژی به بخش تولید کمک و رونق اقتصادی در کشور ایجاد شود.
کاتب همچنین حذف افراد با درآمد بالا از دریافت یارانه نقدی را از اختیارت دولت دانست و پیش بینی کرد: دولت به دنبال حذف نیست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس در قانون بودجه پیش بینی کرده است امسال 100 هزار میلیارد ریال به بخش تولید، 480 هزار میلیارد ریال به بخش سلامت و ارتقای خدمات درمانی و 20 هزار میلیارد ریال به بیمه بیکاری اختصاص یابد.
نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: 420 هزار میلیارد ریال باید به صورت یارانه نقدی پرداخت شود./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.