رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل گفت: براثر وقوع تصادف شدید رانندگی بامداد چهارشنبه که در پی سبقت اتوبوس با کامیون در جاده هراز آمل رخ داد، یک تن کشته و26 سرنشین دیگر اتوبوس مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، حمزه قاسمی افزود: در این سانحه دلخراش، اتوبوس سواری با 40 مسافر از تهران به مقصد گنبد در جاده هراز در حرکت بود، حدفاصل پل ورودی شهر "گزنک " به علت سبقت غیرمجاز با با کامیون روبرو به شدت برخورد کرد.

وی ادامه داد: شدت برخورد دو خودرو به حدی بود که کمک راننده اتوبوس در دوم کشته شد و 26 سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

رییس شبکه بهداشت ودرمان آمل با اشاره به اینکه راننده کامیون دچار مصدومیت جزیی شده، اضافه کرد: راننده اتوبوس از ناحیه دوپا به شدت دچارشکستگی شد.

دکتر قاسمی افزود: مصدومان این سانحه رانندگی با 7 دستگاه آمبولانس توسط تیم های اورژانس 115 وهلال احمر آمل به بیمارستان 17شهریور آمل منتقل شدند.

روز سه شنبه نیز در سانحه رانندگی یک دستگاه خودروی سورای ˈ" پژو روآ " که با دو سرنشین از آمل به سمت تهران در کیلومتر36 جاده هراز حرکت بود، با یک دستگاه کامیون حامل شن و ماسه به صورت رو در رو برخورد کرد و هر دو سرنشین خودروی سواری در دم کشته شدند/ش.


برچسب ها: سبقت ، مجروح ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.