مراسم بزرگداشت زنده یاد دکتر محمدابراهیم باستانی پاریزی با عنوان" عصر پاریزی" در تالار عماد کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، در این مراسم حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام وزیر را قرائت کرد.

در بخشی از پیام آقای جنتی آمده است: استاد باستانی پاریزی پیر شیرین سخن تاریخ ایران بود که از میان ما رفت، اما میراث فکری و اخلاقی او همواره بر تارک ایران زمین می درخشد.

او روستازاده ای دانشمند بود که سرگذشت ملت ایران را از لابه لای صفحات فراموش شده تاریخ بیرون کشید و آن را در معرض چشمان مردم کوچه و بازار نهاد.

همچنین مصطفی سلطانی مدیرکل روابط عمومی استانداری پیام علیرضا رزم حسینی استاندارکرمان را قرائت کرد.

در پیام استاندار آمده است: دکتر باستانی پاریزی با ابعاد برجسته شخصیتی، فروتنی و تلاش مداوم صحیفه ای از عشق و احساس را برجای نهاد که نه تنها با پروازش از فروغ آن کاسته نخواهد شد بلکه بلند آوازگی آن در گذر ایام فراتر و در این گنبد دوار بالنده تر می شود.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با تجلیل از شخصیت استاد باستانی پاریزی به تشریح خدمات ارزشمند این چهره ماندگار پرداخت.

در ادامه این مراسم پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان خاطراتی از استاد باستانی پاریزی پرداخت و در پایان از تمبر یادبود استاد باستانی پاریزی رونمایی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.