وزیر راه و شهرسازی گفت : باید مردم را در امر توسعه و آبادانی در کشور سهیم کنیم


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، عباس آخوندی در جلسه شورای حمل و نقل در خراسان شمالی گفت: باید مقداری روی افزایش کیفیت زندگی مردم برنامه روشن داشته باشیم .

وی با بیان اینکه ساختمان های اداری این استان هنوز تکمیل نشده اند ادامه داد:با قرار دادن تمرکز ساختمانی های اداری در خارج از شهر بجنورد، در هویت یکپارچه شهری نقص ایجاد نکنیم.

آخوندی تاکید کرد:ساختمان اداره ها باید در مرکز شهر ساخته شوند تا هویت شهری آن شهر حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز شهری را مختل نکنیم تا مردم گرفتار رفت و آمدهای زیاد نشوند.

وزیر راه وشهرسازی در خصوص مسکن های مهر خراسان شمالی هم گفت :قائم مقام خود را برای انجام بررسی های کامل از وضعیت این پروژه ها به استان می فرستیم تا گزارشی تهیه کنند و طبق آن ، آنچه مربوط به این وزراتخانه است را پی گیری خواهیم کرد و مابقی را به حوزه ریاست جمهوری خواهیم فرستاد.

وی در خصوص پروژه راه آهن گرگان-بجنورد- شیروان-مشهد تصریح کرد:ابن پروژه برای امر درخواست ترک تشریفات مناقصه در حال پی گیری است .

آخوندی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه یک معامله بیش از یک میلیارد یورو است افزود:اجرای این پروژه نیاز به بررسی های دقیق دارد تا منافع ملی و بیت المال هدر نرود.

وی گفت :مذاکرات با طرف خارجی برای عملی شدن این پروژه ها در حال انجام است و انجام ترک تشریفات مناقصه را به زودی انجام خواهیم داد/س.

برچسب ها: مردم ، توسعه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.