امام جمعه بجنورد گفت: فرهنگ کار و تلاش باید به عنوان عامل مهمی برای خودکفایی اقتصادی مورد توجه جدی باشد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در آستانه روز کارگر گفت : کارگران قشر مولد جامعه هستند و کارفرمایان و دولتمردان با تامین امنیت شغلی و اجتماعی آنان / باعث تحقق تولید ملی شوند.

خطیب نمازجمعه بجنورد افزود: لازمه تحقق تولید ملی / عزم ملی وجدان کاریست که در صورت تحقق آن / محصولات ایرانی توان رقابت با محصولات مشابه خارجی خواهد داشت .

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان همچنین از مسئولان خواست برای ارتقای توان تولید کنندگان داخلی از جمله کشاورزان در زمان براداشت محصول داخلی از انجام واردات خودداری کنند.

امام جمعه بجنورد همچنین در آستانه هفته شوراها از شوراهای شهر و روستا به عنوان حلقه نخست ارتباطی مردم یاد کرد و از آنان خواست تا گرفتار جناح بندی های سیاسی نشوند تا اعتماد مردم به آنان از بین نرود.

خطیب نمازجمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه صحرای طبس و گرفتاری هواپیماها و هلی کوپترهای آمریکایی در میان شن ها اشاره کرد و گفت : این یک امداد غیبی بود که خداوند توسط شن ها نقشه های شوم استکبار را که به بهانه نجات جاسوس های خود انقلاب اسلامی را هدف قرار داده برملا کند./س

برچسب ها: فرهنگ ، کار ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.