انفجار گاز موجب تخریب یک واحد مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ساعت 23:30 شب گذشته انفجار گاز موجب تخریب یک واحد مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران شد

 صدای انفجار به حدی بود که در شهرک غرب و پونک نیز به گوش رسید

به دنبال این صدا چند ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند که در این حادثه یک نفر مصدوم شد و علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

**علت حادثه نشت زیاد گاز

جلال ملکی درباره این خبر باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 23:26 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از انفجار شدید در یک ساختمان مطلع شد و بلافاصله 6 ایستگاه آتش نشانی، تشک نجات به همراه یک دستگاه خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی عازم محل حادثه در سعادت آباد خیابان علامه جنوبی شدند.

وی ادامه داد: این انفجار در یک واحد 50 متری در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه اداری تجاری مسکونی رخ داده بود که شدت انفجار به حدی بود که صدای انفجار در منطقه پونک و شهرک غرب نیز به گوش رسید.

ملکی افزود: در پی این انفجار واحد 50 متری کاملا تخریب و شعله ور بود، همچنین تمامی درب و پنجره های ساختمان مذکور و منازل مجاور به سطح خیابان ریخته بود و 5 دستگاه خودرو که در حاشیه خیابان پارک بود دچار خسارت فراوانی شدند.

وی اذعان کرد: آتش نشانان بلافاصله مشغول عملیات شدند و با کمک نردبان هیدرولیکی آتش را مهار کردند و در همان لحظات اولیه نیروهای نجات آتش نشانی یک خانم 45 و آقا 27 ساله را که دچار مصدومیت شده بودند خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس سایر ساکنان را به سلامت به محل امنی انتقال دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با کمک عوامل شهرداری محل را پاک سازی و در ساعت 1:35 دقیقه بامداد عملیات را  به پایان بردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی یادآور شد: علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است اما به احتمال زیاد نشت گاز منجر به انفجار این ساختمان شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انفجار ، گاز ، سعادت آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.