روزنامه آمریکایی ورلد تریبیون اظهارات مشاور پادشاه بحرین در مورد الگوپذیری کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از ناتو برای مقابله با ایران را منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه آمریکایی ورلد تریبیون جمعه شب اظهارات "محمد عبدالغفار" مشاور پادشاه بحرین در جریان کنفرانس امنیت منطقه‌ای که در روز 23 اوریل برگزار شد، را منتشر کرد.

"محمد عبدالغفار" در جریان این کنفرانس با اشاره به اینکه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس تاکنون در رسیدن به مفهوم استراتژی بازدارنده مشترک با شکست مواجه شدند اظهار داشت: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از فرصت همکاری با متحدان غربی همزمان با تهدیدات کشور همجوار (ایران) استفاده نکردند.

مشاور پادشاه بحرین با بیان اینکه باید در بخش‌هایی از تجهیزات خود نوسازی را اجرا کنند افزود: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نیازمند تجمیع توان خود مانند نیروهای آتلانتیک شمالی (ناتو) برای مقابله با چالش‌هایی مانند ایران و سوریه هستند.

وی تاکید کرد: هیچ گزینه‌ای پیش‌روی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به غیر از اتحاد وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ایمان جانکی
۱۴:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون که باعث خنده و شادی ما میشید گوگولی مگولیها
اب که سربالا بره قورباقه هم ابوعطا میخونه
United Arab Emirates
ایمان جانکی
۱۴:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اخه مگر نه که پدران اینان سرباز فراری بودند دنبال اصل و نصبشون رو که بگیرید به ایران وصل میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگه جیگرشو(....)داری استراتژیاتون رو عملی کنید.خستمون کردید بسکه وعده ی جنگ دادید.بریزید رو داریه ببینیم چند چندیم.کوچکترین استان ایران حالا عرض اندام هم میکنه؟میبینی تورو خدا آب که سربالا بره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
iاحمق هایی مثل محمد عبدالغفار هذیان هایی را که در مغز بیمازشان خطور می کند می خواهند بعنوان رأی و نظر کشوری که در آن زندگی می کنند و بلکه رأی و نظر چندین کشور قلمداد کنند غافل ار آنکه حتی در یک خانواده هم همه نظرها یکسان نیست و ما در دوران انقلاب ایران دیدیم که گاه می شد که در یک خانواده یکی از فرزندان ضد انقلاب و منافق بود و دیگری مجاهد بود و می رفت در جبهه شهید می شد خلاصه آنکه خروش ملت های مسلمان این زباله ها را سرانجام در زباله دان تاریخ خواهد انداخت.
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۷:۲۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما همه ما تک بازم حریف ما نمیشین... فقط از مردم یه استان هم برا مقابله باهتون استفاده میکنم... ما فقط چوب بر میداریم شما توپ و تانک و موشک و... ببینم بازم حریف میشن یا نه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
این چه حکومتی است ، که مسجد را تخریب می کند ، زنان را با گاز سمی می کشد ، نماد میدان محل تجمع مردم را برای آزادی خواهی تخریب می کند ، جلوی دوربین رسانه های گروهی به مردمش تیراندازی می کند و گناه همه این جنایت ها را به گردن ایران می اندازد .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
پادشاه بهرین چقدر احمق و نادان هست چطور نمی فهمد که ایران یک کشور اسلامی هست و غرب میخواهد مسلمانان را به جان هم بیندازد تا منافع خودش راببرد مثل نفت ببرد و زیر ساختهای کشورهای اسلامی را از بین ببرد و سلاح بفروشد و غیره و همچنین اسراییل جعلی را حمایت کنند، ملت مسلمان بهرین و عربستان اعم از سنی و شیعه باید قیام کنند و این نوکران اسراییل را نابود کنند.
آخرین اخبار