رئيس رسانه ملي ميزبان نشست گفت و گو براي برگزاري مراسم بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري بود .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی، در نشست رئيس رسانه ملي كه نمايندگاني از سازمان ها و نهادهاي مختلف كشور حضور داشتند ، درباره چگونگي ترويج و تبيين ديدگاه هاي استاد شهيد گفت و گو شد . رئيس ستاد بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهري گفت: امسال در سي و پنجمين سالروز بزرگداشت شهادت استاد مطهري، ستاد بزرگداشت اين مراسم پس از ماه ها برنامه ريزي تشكيل شده است .

محمد رضا جعفري جلوه با اشاره به اينكه اين ستاد در بنياد علمي ـ فرهنگي شهيد مطهري متمركز است ، افزود:  امسال برنامه هاي متنوعي تدارك ديده شده كه از جمله آن  مي توان به پخش چند برنامه در صدا و سيما از جمله يك مستند ويژه ارزشمند از مجموعه مستندهاي "با مطهري از شرق تا غرب" مربوط به حوزه اندونزي اشاره كرد كه اين مستند از شبكه هاي مختلف پخش خواهد شد .

جعفري جلوه افزود: چند سالي است كه جشنواره هاي هنري و ادبي به همت ستاد بزرگداشت و بنياد شهيد مطهري درباره اين استاد شكل گرفته است و امسال دومين جشنواره هاي بزرگ هنرهاي تجسمي آيين مطهر را خواهيم داشت .
وي با اشاره به شعار مراسم سي و پنجمين سالروز بزرگداشت استاد شهيد مطهري درباره وحدت اسلامي گفت: همايشهاي متعدد علمي و تخصصي با توجه به نيازهاي زمان به خصوص حول شعار امسال برگزار خواهد شد .وي گفت: همايش انديشه هاي فلسفي استاد شهيد در سطح بين المللي در خرداد برگزار مي شود البته تبليغات آن از ارديبهشت امسال آغاز خواهد شد.

جعفري جلوه با اشاره به برگزاري جشنواره الكترونيكي پيشواي مرتضي كه در مركز فن آوري و فضاي مجازي بنياد شهيد مطهري تدارك ديده شده است، افزود: امسال همچنين همايش جهاني حكمت مطهر در صدا و سيما طبق روال گذشته برگزار مي شود.

همچنين علي مطهري در پايان اين نشست گفت: اعضاي ستاد بزرگداشت شهيد مطهري در اين جلسه ديداري با آقاي ضرغامي داشتند و برنامه هاي اين ستاد و خصوصاً بخش تبليغاتي و رسانه اي با صدا و سيما هماهنگ شد و همچنين درباره كارهاي نويي كه امسال صورت مي گيرد بحث شد.

وي افزود: اساساً بزرگداشت شهيد مطهري يك مسئله شخصي نيست بلكه نياز انقلاب ما و جامعه ما و نوعي بازخواني آرمانها و انديشه اسلامي است.

مطهري گفت: بزرگداشت شهيد مطهري، عمل به توصيه امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب نيز هست.

وي افزود: نبايد اهميت موضوع را كم بدانيم و گذشت موضوع نبايد بر اين موضوع تأثير بگذارد و الحمدالله برنامه هاي خوبي تدارك ديده شده است كه مردم مطلع خواهند شد.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: مطهری ، ضرغامی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۵:۵۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
امیدوارم که حرف ها و جملات این مرد بزرگوار فقط روی بنر ها ومجلات جا نگیرد و با حمت رسانه ی ملی این حرف هاو جملات در قلب مردم جای بگیرد و توسط مردم به آنها جامه ی عمل پوشانده شود.
آخرین اخبار